Съезд работников дошкольного образования

15 наурыз күні  Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Ы.Алтынсарин атындағы әлеуметтік-гуманитарлық колледжінің базасында   «Қостанай облысының мектепке дейінгі білім беру: жетістіктері мен даму үрдістері» Қостанай облысының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогтарының съезі өтті, оған 12 балабақшаның 6 педагогы қатысты.

Съезд басталар алдында педагогтар «Қостанай облысының мектепке дейінгі білім беру: кеше, бүгін, ертең» мектепке дейінгі қызметкерлердің педагогикалық жетістіктерінің көрмесімен танысты, ол 4 бағыт бойынша ұсынылды: «Геймификация шеберханасы», «Идеядан нәтижеге», «Практикаға инновациялар», «Инклюзия-бірлескен табыстың аумағы». 12 балабақшасының жұмыс тәжірибесінен алынған материалдар әр бағытта ұсынылды.

Пленарлық отырыста келесі мәселелер қаралды:

«Қостанай облысында Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту», мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау туралы», «Мектепке дейінгі білім берудегі педагог: дәстүрлерден инновацияларға», «Мектепке дейінгі білім беру мамандарын даярлаудың маныздылығы», «Мектепке дейінгі жастағы балалармен қазақ тілін оқытудың тиімді бағыттары мен проблемалары», «Білім берудегі Геймификация: оқудағы ойын тәсілі».

12 балабақша педагогтарының тәжірибесі «Мектепке дейінгі балалардың әлеуетін дамытудың негізі ретінде мектепке дейінгі білім беруді қайта ойластыру және трансформациялау» — Панасевич Е. В. «Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған мектепке дейінгі топтарда тиімді пәндік-дамытушылық ортаны құру ерекшеліктері»; «Менеджмент және сапа — мектепке дейінгі ұйымдарды дамытудың жаңа векторы» — Ишбулатова Л.В. «Педагогтердің балабақшаның бірыңғай инновациялық — әдістемелік кеңістігінде жаңа деңгейдегі құзыреттіліктерді алуы»; «Ойын кеңістігі мектепке дейінгі білім берудің негізі ретінде» — Скосарева Е. А. «Көру қабілеті бұзылған балалардың көру қабілетін дамытудағы инновациялық технология — ойын терапиясы»; «Назар аударуда: тәрбиешінің кәсіби және жеке өсуі»  — Черанева О. В. «Дизайн ойлау технологиясын қолдана отырып, тәжірибеге бағытталған оқыту аясында мектеп жасына дейінгі балаларды ерте кәсіптік бағдарлау», Трегубская Е.В. «Профессор Почемучкин зертханасы «Вариативті компонентінің бағдарламасын білім беру процесіне енгізу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-зерттеу дағдыларын қалыптастыру». Педагогтар тәжірибе алмасып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мәселелерін талқылауға қатысты. Съезге барлығы 100 мектепке дейінгі білім беру педагогтары қатысты. 18 наурыз күні «№13 орта мектебі»  КММ базасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогтерінің қалалық съезі өтті, оған сол құрамда педагогтер қатысты.

15 марта на базе Рудненского социально-гуманитарного колледжа им. И.Алтынсарина состоялся съезд педагогов дошкольного воспитания и обучения Костнайской области  «Дошкольное образование Костанайской области: достижения и тенденции развития» в котором приняли участие 6 педагогов детского сада 12.

Перед началом съезда педагоги ознакомились с выставкой педагогических достижений дошкольных работников «Дошкольное образование Костанайской области: вчера, сегодня, завтра» которая была представлена 4 направлениями: «Мастерская геймификации», «От идеи к результату», «Инновации в практику», «Инклюзия-территория совместного успеха». Материал из опыта работы детского сада 12 был представлен в каждом направлении.

На пленарном заседании были рассмотрены следующие вопросы:

«Развитие дошкольного воспитания и обучения в Костанайской области»,  «Об оценке качества дошкольного образования»,  «Педагог в дошкольном образовании: от традиций к инновациям»,  «Мектепке дейінгі білім беру мамандарын даярлаудың маныздылығы», «Эффективные направления и проблемы изучения казахского языка с детьми дошкольного возраста», «Геймификация в образовании: игровой подход в обучении».

Опыт педагогов детского сада 12 был представлен в работе секций по темам «Переосмысление и трансформация дошкольного образования как основа развития потенциала дошкольников» — Панасевич Е.В. «Особенности создания эффективной предметно-развивающей среды  в дошкольных группах для детей с особыми образовательными потребностями»;  «Менеджмент и качество — новый вектор развития дошкольных организаций» — Ишбулатова Л.В. «Приобретение педагогами нового уровня компетентностей в едином инновационно — методическом пространстве детского сада»; «Игровое пространство как основа дошкольного образования» — Скосарева Е.А. «Инновационная технология   — игротерапия  в развитии зрительного восприятия у детей с нарушением зрения»; «В фокусе внимания: профессиональный и личностный рост воспитателя» — Черанёва О.В. «Ранняя профориентация дошкольников в рамках практико-ориентированного обучения с использованием технологии дизайн-мышление», Трегубская Е.В. «Формирование познавательно-исследовательских навыков дошкольников посредством  внедрения в образовательный процесс программы вариативного компонента «Лаборатория профессора Почемучкина»».  Педагоги обменивались опытом работы, принимали участие в обсуждении вопросов дошкольного воспитания и обучения. Всего в съезде приняли участие 100 педагогов дошкольного образования.

18 марта на базе КГУ «Средняя школа №13» состоялся городской съезд педагогов дошкольного воспитания и обучения в котором приняли участие педагоги в том же составе.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *