Экологическое воспитание

Бүгінде әлем экологиялық қасірет шегіне жеткен кезде, экологиялық тәрбие бұрынғыдан да қазіргі заманның өзекті мәселелерінің бірі болып табылады. №12 балалар бақшада тәрбиеленушілер үшін экологиялық тәрбие үшін жағдай жасалған:

  • Барлық жас топтарында балалар өсімдіктерге қамқорлық жасайтын табиғат бұрыштары жасалды. Табиғат бұрышындағы әрбір өсімдік ылғалға, жарыққа, қосымша күтімге (бүрку, қопсыту) деген қажеттілікті белгілеу үлгісімен жабдықталған. Тақырыптық альбомдар жасалды: өсімдіктер мен жануарлармен Қазақстанның Қызыл кітабы, жойылып бара жатқан құстар мен жануарлармен лэпбуктар.
  • Ата-аналармен бірлесіп «Ғажайып бақ» жобасы ұйымдастырылды, балалар көктемде балабақшада көшет өсіреді, содан кейін ата-аналармен және тәрбиешілермен бірге бақшаға көшеге отырғызып, жаз бойы күтім жасайды, күзде егін жинайды.
  • Барлық жас топтарында табиғи нысандармен тәжірибе жүргізу үшін шағын зертханалар ұйымдастырылған, оқу-тәрбие процесіне жүйелі түрде қосу үшін перспективалық жұмыс жоспары жасалған.
  • Қоқысты сұрыптауға үйрету бойынша дидактикалық ойындар (пластик/қағаз/шыны), орманда, табиғатта өзін-өзі ұстау ережелері бар экологиялық ойындар жасалды. «Экологиялық бағдаршам», «Экологиялық станция», «Пайдалы және зиянды әдеттер», «Қоқысты сұрыптау-табиғатты қорғау» дидактикалық дамыту ойындары оқу – тәрбие процесінде әзірленді және қолданылады.
  • Крандардың, ажыратқыштардың жанындағы барлық топтарда жарық пен суды үнемдеуді еске түсіру үшін жарқын естелік жапсырмалар қолданылады.

В наши дни, когда мир находится на грани экологической беды, экологическое воспитание, как никогда, является одной из актуальных проблем современности. В детском саду №12 для воспитанников созданы условия для экологического воспитания:

  • Во всех возрастных группах созданы уголки природы, где дети ухаживают за растениями. Каждое растение уголка природы снабжено моделью обозначения его потребности во влаге, свете, дополнительном уходе (опрыскивании, рыхлении). Созданы тематические альбомы: Красная книга Казахстана с растениями и животными, лэпбуки с исчезающими птицами и животными.
  • Совместно с родителями организован проект «Чудо-огород», дети весной выращивают рассаду в детском саду, затем совместно с родителями и воспитателями высаживают на улицу в огороде и ухаживают все лето, осенью собирают урожай.
  • Во всех возрастных группах организованы мини-лаборатории для проведения опытов с природными объектами, составлен перспективный план работы для систематического включения в воспитательно-образовательный процесс.
  • Созданы дидактические игры по обучению сортировке мусора (пластик/бумага/стекло), экологические игры с правилами поведения в лесу, на природе. Разработаны и используются в воспитательно-образоватльном процессе дидактические развивающие игры «Экологический светофор», «Экологическая станция», «Полезные и вредные привычки», «Сортируем мусор – бережём природу».
  • Во всех группах возле кранов, выключателей, используются яркие памятные наклейки с целью напоминания об экономии света и воды.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *